کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معرفی فن‌های جدید PWM گرین و CFD کوگار

یکی از دغدغه‌های همیشگی کاربران سیستم‌های کامپیوتری دسکتاپ، حرارت بالای سیستم و داغ شدن آن در حین انجام پردازش‌های سنگین می‌باشد. به همین دلیل توصیه می‌گردد که از فن‌های مناسب با کارای بالا و نویز کم در مسیر‌های ورودی و خروجی کیس استفاده شود تا تهویه هوای درون کیس به نحوه مطلوبی انجام گردد.


GREEN_Cooling_Fan_LED_White

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ شرکت سیاره سبز GREEN، اخیرا سری جدید فن های PWM خود را در ابعاد ۱۲۰mm و ۱۴۰mm عرضه نموده است. از ویژگی‌های مهم فن‌های جدید گرین که در مدل های GF120W-PWM و GF140W-PWM عرضه می شوند، می‌توان به بهره‌مندی از قابلیت PWM اشاره نمود که به کاربر این امکان را می‌دهد تا بدون هیچگونه هزینه اضافی، میزان دور فن سیستم خود را  متناسب با حرارت قطعات داخل کیس تنظیم نمایند.

GREEN_PWM_LED_Fan

همچنین به واسطه استفاده از چهار عدد White LED در این سری فن های PWM گرین، نور سفید یکنواختی برروی پره‌ها ایجاد می شود تا به کیس و یا سیستم‌های خنک‌کننده شما، جذابیت و زیبایی خاصی را در کنار کارایی ارایه نماید. فن‌های جدید گرین قابلیت نصب برروی انواع کیس‌های کامپیوتری را دارند و علاوه برآن به دلیل قابلیت PWM می‌توان از این فن‌ها بروی خنک‌کننده‌های پردازنده نیز استفاده نمود.

واژه‌ی PWM بر گرفته از عبارت Pulse Width Modulation است که به معنای مدولاسیون عرض پالس است. پالس یک موج مربعی شکل است که در فرکانس‌های مختلفی ایجاد می‌شود. این موج در نصف دوره تناوب خود مقدار صفر و در مابقی آن مقدار ماکزیمم دارد. در روش PWM ، تغییر پهنای پالس وظیفه‌ی تغییر دور فن را بر عهده دارد. از مزایای PWM در کنترل چرخش فن، می‌توان به افزایش بازدهی، پایداری بیشتر، کاهش صدا و بالارفتن دقت عکس‌العمل فن نسبت به دریافت دستور اشاره نمود.

GREEN_Cougar_CFD12HBW_120mm_LED_Fan

شرکت سیاره سبز GREEN ، همچنین جهت تکمیل سبد محصولات خود اقدام به عرضه فن کوگار CF-D12HB-W در ابعاد ۱۲۰mm نیز نموده است. از ویژگی‌های مهم این فن می‌توان به طراحی دو لبه‌ی پره‌ها جهت افزایش حجم عبوری هوا و کاهش صدا در کنار بهره‌مندی از تکنولوزی هسته‌ی هیدرولیکی برای افزایش طول عمر و پایداری بیشتر اشاره نمود.

همچنین به واسطه استفاده از چهار عدد White LED در فن کوگار CF-D12HB-W، نور سفید یکنواختی برروی پره ها ایجاد می شود تا به کیس و یا سیستم های خنک کننده شما، جذابیت و زیبایی خاصی را در کنار کارایی ارایه نماید. فن کوگار CF-D12HB-W قابلیت نصب برروی انواع کیس‌های کامپیوتری را دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25951 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/01/23 تعداد مشاهده: 1840
سافت گذر